Friday, December 21, 2012

Home » » Alonely is Kesepian

Alonely is Kesepian


dimana kamu dimana, di sini, bukan
kemana kamu kemana, ke sini, bukan
katanya pergi sebentar, ternyata lama
tahukah aku sendiri menunggu kamu

reff:
jangan kau pergi lagi
aku tak mau sendiri
temani aku tuk sebentar saja
agar aku tak kesepian

katanya pergi sebentar, ternyata lama
tahukah aku sendiri menunggu kamu

reff2:
jangan janji-janji terus
aku tak mau kau bohong
temani aku tuk sebentar saja
agar aku tak kesepian.........

- Vierra -

*kita pasti bertemu lagi...

7 people love me:

Mrs Nurul said...

lagu ke ni ? huhuhu tatau pon

Unknown said...

@░♥si lampu neon♥░haah lirik lagu..ni name entry idea-ko0ntang...

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

mcm pernah je dengar nama vera tu uchi ..waaaaaaaaaaaaaa lamanya uchi tak update blog tau uhu ..harap uchi chat2 aja disana ..amin2

Unknown said...

@My Life's Journeyhehehe...ala dulu pernah bubuh kat blog lagu ni...

chunna said...

it is good bila kamu masih ada harapan 'kita pasti bertemu lagi',
walaupun telah sekian lama menunggu.
so, u still got the chance to put smile on ur face =)

ct kektus said...

adakah anda sedang putus cinta ? hohooo

Arina Shamsul said...

:) insyaalah kalu Allah izinkan pasti bertemu lagi :)

 

Copyright © 2014 Hak Milik Eksklusif Uchi Kay-f Ahmad.