Friday, January 27, 2012

Home » » 27 Januari 2012

27 Januari 2012

sesi order makan dekat restoran femes

pelayan: iye kak nk order ape?
pelanggan: makanan ape yg femes kat sini..
pelayan: mee goreng,nasi ayam ,mee rebus..
pelanggan:okeh saya nk mee rebus 2..
pelayan: mee rebus..abis kak..

pelanggan: okeh xper..kasi saya nasi ayam..
pelayan: pun abis jugak...
pelanggan: aik,abis ape yg ade,kata tu femes kat sini...
pelayan:mmglah kak, yg femes2 mesti abis dulu...
pelanggan: (buat muke tensen) okehlah kasi ape yg ade..jgn itu pun abis jugak..

*kdg2 yg menu femes mmg mcm ni.kan..sabar jelah..

best regards,man of south land

8 people love me:

Hanie Dew said...

tu la. lagi lagi kalau dah masuk jalan jalan cari makan.

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:masuk JJCM ? poket pun kena sdp jugak wey!

Reena said...

Hahaha... kalau time lapar kena macam ni buat rasa macam nak makan pinggan je.

anamizu kaito said...

meh makan kat kedai saye..
kedai saye x femes =P










lu,
cik ana

My Life's Journey said...

Uchiiiiiiiiiiiiiiiiiii ... ada bakat jadi pengarah belakun hihi ..


betul tu uchi ..makanan yang femes cepat habis buat teguk je bila tak dapat makan huhu :(

My Life's Journey said...

Pitttttttttttttttttttt pitttttttttttttt tumpang lalu .. ada nampak uchi tak kawan2? hihi

Faza said...

biase menu spesel mmg cpt abes.. kalau nk mkn gak masak sendri laa haha

syabab said...

hehe... syabab time wat part time suka gk wat cmtu kt customer... sume xde...hoho... sepatutnya customer tanya ade promo x?kalo yg promo pon xde nmpk sgt restoran uh menipu sbb selalunya promo lah kene byk..kalo x xdelah nme promo...hehe

 

Copyright © 2014 Hak Milik Eksklusif Uchi Kay-f Ahmad.