Tuesday, November 27, 2012

Home » » Jatuh

Jatuh

*sangat indah melayani lirik lagu ini,hingga senyum tanpa lelah...


Seketika ku terfikir
Perasaan yang tiba semalam
Jangan pernah mengasingkanku
Daripada damai pelukan

Terhenti nafasku berlari
Dibelai lembut seindah mimpi
Berlagu berbisik hati mu
Semulajadinya,aku jatuh

Beginikah rasanya kasih
Yang tiada kacau keraguan
Terkunci mata mu mencari
Berkata aku lah yang dinanti

Berlagu berbisik hati mu
Semulajadinya, kamu jatuh

Tak ku mampu tak ku mampu..
Tidur..............



16 people love me:

namasayatihah said...

Puitisssss

░♥si lampu neon♥░ said...

lagu ke ? ewrmmmmmmmmmmmmmmm

anismelon said...

sape nyanyi lagu nie..

Uchi kay-f @hmad said...

@namasayatihah emm..(^_^)

Uchi kay-f @hmad said...

@░♥si lampu neon♥░ haah..

Uchi kay-f @hmad said...

@anismelon eh tu ade tulis kat label..

Niswatus Solikah Samik said...

tak tau lah lagu apa ni.. hihi.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

haah, tak tahu lgu apa ni..hihi.

ekabukanmakcikkau. said...

tak pernah dengar pon lagu lagu dak liyana fizi ni. eh,kau tanye aku gi mane? aku gi spm lah. tapi jgn ckp psl spm dah k , spm is over. hahahaha

bspotgurl said...

Heyyy mr KF.. lama x singgah your blog :-). apa khabar?

zila manaf said...

lagu apain??????? lagu tidur?
lama xnmpak haa

Uchi kay-f @hmad said...

@Niswatus Solikah Samikliyana fizi

Uchi kay-f @hmad said...

@nuyui a.k.a miss YUIlagu febret ni...

Uchi kay-f @hmad said...

@ekabukanmakcikkau.hehe..hey budak SPM hahaha

Uchi kay-f @hmad said...

@bspotgurlitulah u mane pergi? i sihat aje...

Uchi kay-f @hmad said...

@zila manaflagu yana lah...
oh ada aje...

 

Copyright © 2014 Hak Milik Eksklusif Uchi Kay-f Ahmad.