Thursday, September 15, 2011

Home » » Diari Pilihan: Transparensi

Diari Pilihan: Transparensi


slmt ptg sume...
baru bgn tidur dari lena diulit intan...jgn jeles ia hanie..
amboi rmi yg respond ttg entry eva ni ..
ia adalah transparensi <--- boleh rujuk wikipedia iyee..
saya sejujurnya harap tiada yg salah faham.
adatlah comel,awek hot,kurg comel itu pndgn org lain..
saya respet akan komen2 itu dansgt hargainya..
cume ini cara saya mengeratkan hubungan 2 hala dikalangan bloger..
pesanan saya.."jgn marah kecil hati pun jgn..."

okeh lah itu je lah nk tulis..
"senyum tak perlu kata apa -apa" ...*tetibe je*

ps:-perut gwe laparlah plak...^-*

20 people love me:

Jue said...

okeh aku tuka komen..hensemnya eva ni hihihihi org senogori ni hihi

psst: pe yg ko gelakkan beb? **muka btanya serius la kunun**

Uchi kay-f @hmad said...

jue:eh tedalah ok bah tu komen ko..ni entry supya urg lain x slh fhm je..

ps:- bhahahaha..

Hanie_Dew said...

hahahahaha..kitorang yang tengok muke sendiri klaka ni ko tak rasa pe kitorang rasa.

klaka klaka..aigooo..masa wat vlog tu rasa cam lambatnyaaaaaa masa berlalu.

eVa said...

ahahah!! hensem kan i jue.. ahah.. prey..

alaa suma blogger comel santek ensem.. suma ada keunikan tersendiri.. kay-f kene rajin terjah lagi.. nak tgk jugak blog2 rakan blogger kay-f..

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:mesti korg rase eh betul ke ni?

klu gwe mo ttp muke dgn surat khabor owh!

eva:emm setuju dgn eva...iya2..jom terjah sampai pengsan!

Hanie_Dew said...

haih..ko tak nampak aku nak tutup muka ngan tisu tu tapi kang jue lempang aku plak.

jadi buat le muke tak malu.

dui nak malu nak aku tok!

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:haah aq perasan,jue ade kata attitude die mcm laki2 ko mcm perempuan...adoi!

Asrul "iLham" Sany said...

"Kalau aku bukan gay dan dh kapel ngan Ashraf, dah lama aku ngorat minah tu, hahaa," gurau Amer sambil kepalanya kena baling ngan bantal oleh Ashraf.

fyna said...

haa? terjah mcm mana tu

Hanie_Dew said...

hiii..attitude dia xde la cam laki.jangan pecaya si jue tu. dia laki la gurlish. rambut panjang. pakai skirt. ayu ayu gitu. haaa..kan ke feminin tu.

**tak payah ko nak donlod segala.ko tgk je la vid roly poly tu kang bole tido nyenyakkan. donlod kene charge royalti tinggi tu.

Uchi kay-f @hmad said...

asrul:okeh xper,kasi peluang kat aq okeh..hihihi

fyna:boleh tgk entry bwh..

hanie:aq dah agk dah..die saje psiko kan..

*dah dunlod pun..;)

Hanie_Dew said...

aiiishh.illegal tu.

RinsyaRyc said...

ai tahu lagu tu.. hehe...

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:syyhhh diam2 ler...nnti kantoi!

rin:hey awk dah balik! lagu senyum tue..

Hanie_Dew said...

nak repot!

Hanie_Dew said...

hahaha...baru perasan aku sebut "dedikasi lagu ini". mana ada lagu. saje je buat cam ucapan. huh. hujan la kalau ada lagu.

RinsyaRyc said...

tahu.. time dkt khemah orang pasng... >>tertarik tiba2 dngn lagu melayu.. hihihi

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:jgnlah..buat muke sejuk *melutut sambil merayu*

hanie lagi:oh tersasul lah nie..okeh fhm!lain kali buat skrip bru cantek dan lancar vlog tue ..;)

rin:ceh..tetibe jatuh hati lah tue...emm ;)

Cik Rose Cute said...

hahaha...biasa la...anak2 dara sunti semua comel...

Uchi kay-f @hmad said...

rose:iyalah kan sis!

 

Copyright © 2014 Hak Milik Eksklusif Uchi Kay-f Ahmad.