Thursday, January 12, 2012

Home » , » 12 Januari 2012

12 Januari 2012

*sile bace dlm dialek india mari*

ravi pemandu van sekuriti & maniam bekas banduan..

ravi: haper orang dalam..bang baru bape jam abang keluar (penjara) sudah mo buat ka..oh tadi ckp same bini dlm fon puyer baek...

maniam: wang pun bole beli kaseh sayang tau,mo ke tak mo (rompak setem bernilai  4 juta USD)... 50%-50%..

ravi: :wokeh.wokehlah..mo buat jugak kannn...bang mo tanye.. dlm penjara ade tosei ka?

*sedutan filem setem

**kite selalu terperangkap untuk buat perkara yang tidak ingin kite lakukan kan..

best regards,man of south land..


35 people love me:

Lifesaver Hamzah said...

x insap lagi ka macha?haha

Uchi kay-f @hmad said...

pn.safa:macha ni hati keringlah pn.safa...

My Life's Journey said...

Hahaha amboi uchi ..ada bakat ni .. nak buat skrip .walaupun skrip tu dalam citer setem :)


hah ..nanti ada suatu hari ..umi buat entri novel untuk uchi yer ..mesti panjang lebar bebelan umi nanti hek hek hek

Uchi kay-f @hmad said...

umi:hihihi..xderlah sis umi,dialog diorg ni best..

omg! novel apelah tue..okeh wait see...

namasayatihah said...

"kite selalu terperangkap untuk buat perkara yang tidak ingin kite lakukan kan.."


pokok pangkalnya diri anda sendiri..;)

Uchi kay-f @hmad said...

tihah:kdg2 terpaksa buat 2 dlm 1 pilihn yg genting ler..

Hanie Dew said...

zaman ni duit mengelabui mata. kiri kanan depan belakang orang fikir duit. tu rancangan moeny drop kat astro tu. konsep beri soalan pengetahuan am bagus. tapi bermotivasikan duit. tsk tsk tsk.

Cik Rose Cute said...

boleh buat buku cerita hihihi

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:duit..duit dimane ko duit..citer setem ni pun psl duit jugak ler...

rose:haah..koleksi dialog!

marina anakcikbob said...

yennadei!

Uchi kay-f @hmad said...

marina:aiyah aci...hihihi

Original CikTeddy said...

yes..trkadang :)

Hanie Dew said...

red devil??? oh sudah semestinya. =)

Uchi kay-f @hmad said...

cik teddy:terkdg..ish jgnl er mcm tue..

hanie:iye glory2 MU...

Ardini Humaira said...

hehe... syiok lak baca skip ceghite tu :D

Uchi kay-f @hmad said...

dini:haah..lucu pun ade..

syabab said...

kao dulu org kata duit xleh beli kasih syg sknk demi duit org snggup gadaikan kasih syg..ehmm

Uchi kay-f @hmad said...

sy:oleh itu jgn jadi hambe duit....

Hanie Dew said...

ko punya komen bodek. kemain lagi. hahahaha..malu ai.

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:komen kipas susah mati wey!

Redbloodsnow said...

zie blur lah baca..hehehe

Uchi kay-f @hmad said...

zie:alahai blurr iyer..xper2..just share dialog dlm movie setem je pn.zie!

Hanie Dew said...

Kipas susah matu.made in mana ni. Hahaha

Button tu dpt free la. Ada dua jenis da dpt. Ni sume zuan punya sebenanya.nnt kalau jumpa dia bagi dia.=).

Ade blink blink ke pix tu.xde pun.

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:made in india...lalala

oic..okeh klu jumpe dlm mimpi kirim salam je kot..

Hanie Dew said...

Ade ape esok.uncle seekers dtg ke.hahahaha.

oh pix tu mouse hover.aku pun baru tau.

Uchi kay-f @hmad said...

hanie:oh..no..no...tidak sama sekali,suke benar anda dgn uncle tu iyer..

naa..betul kan..emm..

My Life's Journey said...

Mat pagi uchiiiiiiiiiiiiii ..huhu tak sempat umi rasanya nak jenguk jam 9 nanti ..sebab umi g site ..hah pas tu umi akan baca entri uchi ye ..chak!

Lifesaver Hamzah said...

kalau hati kering...basahkan hati dia..haha

Original CikTeddy said...

cik mai kot2 ade entri bru..hehe

anamizu kaito said...

deyyyy thambi! guwa punya tosei mana daaaa??? perot suda bunyi drum ni! =P




*err uchi soh dtg belog pkul 9.40... ade ape dgn 9.40???







luv,
cik ana

Hanie Dew said...

ohhh..tidak sama sekali. aku benci uncle tu. hahaha

mana ni mana ni. kata soh tunggu.

Jue said...

best kan movie setem tu!
mmg..aku pun slalu tperangkap dlm dua situasi wuwu

Uchi kay-f @hmad said...

jue:mmg ohsem,aku siap hafal sume dialog filem ni taw jue..

kesian ko!

Reena said...

Haha... eh, jap-jap lepas dia tanye ada tosei tu apa jadi? [akak tak penah tengok cite setemlah awak]

Uchi kay-f @hmad said...

reena:dirog pi plan rompak setem van sekuriti ..

 

Copyright © 2014 Hak Milik Eksklusif Uchi Kay-f Ahmad.